Officiella

OFFICIELLA – I work too much therefore I need to focus on beauty and fashion to keep my brain still in the "statisticly normal person" area. Za dużo pracuję, dlatego też potrzebuję skupić się na modzie i pięknie tego świata, by mój mózg nadal znajdował się w zakresie "statystycznie normalna osoba" :)

Fryzury nie do zrobienia dla mnie, ale modne – czyli Szkice Fryzur – Coiffure 2013


Podoba mi się rysunek powyżej – wyobrażam sobie kobietę z rudym kokiem, w płaszczu zimowym w jodełkę z grubym kołnierzem z czarnego futra. Przy miedzianych włosach i z szalem, który zakrywa usta wygląda się tajemniczo, czyż nie? ;o). I tak sobie maszeruje ulicą, wśród płatków śniegu trzymając w ręce w zielonej rękawiczce siatkę z pomarańczami!  (ps dziś spadł pierwszy śnieg!!!). Jest to prezentacja jednego z koków, o których piszę poniżej.

A tak wogóle, to właśnie napisałam pół strony i przycisnęłam nieopatrznie jakiś skrót klawiszowy i… wszystko mi wycięło bezpowrotnie. Wiecie, że tu nie ma przycisku „cofnij”?!?!?!?!?!? I weź tu pisz i się skup na wenie twórczej, gdy musisz myśleć o tym, żeby siebie nie zsabotować i wyciąć wszystko co się napisało. Again. A! będę raz za razem klikać „zapisz szkic wpisu” – może coś się uratuje (wycięłam tak sobie tekst wczoraj, wycięłam teraz, to znaczy, że będę to robić też w przyszłości, często ;o(. Trzeba siebie znać i odpowiednio zmieniać taktykę, aby nie polec na własnych błędach.

Ale do tematu. Przeglądałam wybiegi mody i Vogue i Harper’s Bazaar oraz moje ulubione francuskie wydanie Marie Claire. Rzuciły mi się w oczy fryzury – a w zasadzie jeden typ: koki. Fajne do półdługich włosów i trochę gęstszych niż moje, tzn. gęstę są tylko cieeeeniutkie. Zawsze tak komentują to Panie Fryzjerki, niestety ;o(.

To jakie są te koki? No, trochę kosmiczne, wydłużone. Proponuje się aby były przytrzymywane nad czołem czarną opaską w stylu bandanki. Z tyłu kok wygląda jak zakończenie jajka – dziwny okrągły szpicyk. Spójrzcie niżej, narysowałam je.  Są także koki, które przypominają starożytną Grecję – dziewczęta, które możemy zobaczyć na płaskorzeźbach miały je, z lokami po bokach i kilkoma tasiemkami poprzez środek głowy. Bardzo subtelne, dziewczęce. W mojej opinii – śliczne.

Wydaje mi się, że w niektórych przypadkach w koczku coś siedzi. Nie że coś żywego, ale kiedyś widziałam tworzenie „wyjściowej” fryzury w salonie fryzjerskim. Kok był nawijany na coś w rodzaju gąbki w kształcie dużego jajka z kolcami.  Tak tworzono kulkę, która informowała świat, iż właścicielka koka ma tyle włosów, że jej wystaje na 15cm ponad czoło. No tak to mogłaby go zrobić tylko Violetta Villas. Swoją drogą, ludzie mają takie włosy jak miała ona? Czy to był jedyny ewenement na świecie? Bo chyba nie były sztuczne? Ja przez całe życie uważałam i uważam, że były prawdziwe, tak?

Do tej fryzury moim zdaniem ślicznie pasuje rudawo-miedziany kolor włosów. Wyobrażasz sobie jak się mieni w słońcu gdy właścicielka owej głowy odwraca się?. Oczywiście jeżeli ma do tego zielone, jasno-błękitne lub miodowe oczy – efekt jest piorunujący.

Zobaczcie poniżej szkice koczkowe. Jak ktoś zrobi sobie taki kok, poproszę się nim pochwalić!

No i co o tym myślisz? Dodaj komentarz, możesz zignorować pole z adresem emailowym. Komentarz Twój najpierw trafi do moderacji (więc go od razu nie zobaczysz)

Information

This entry was posted on 27/10/2012 by in FASHION and tagged , , , .

Blog Stats

  • 14,286 hits

Blogs I Follow

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Dołącz do 43 obserwujących.

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

Pollock of Light

Twitter: @lluisbusse

Outlook in Life

... and it is ever changing

Live2EatEat2Live Blog

To document our relationship with food.

Mind's Seat

Set your mind on the things above

The top 10 of Anything and Everything!!!

The top 10 of just about anything everything, from cakes to cats and dogs to caravans. Always a laugh, always worth seeing.

Szrot

“The old dreams were good dreams; they didn't work out but I'm glad I had them.”

The Redneck Rosarian

America's Favorite Rose Gardener

Brad Mcdonald

Professional Footballer

ice cream magazine

................... for lovers of ice cream. Your free on line magazine for sweet frozen treats. Recipes, inspiration, artisanal ideas for your delectation.

The Flexi Foodie

Low-fat, plant-based, whole foods, yummy recipes & healthy living tips

