Officiella

OFFICIELLA – I work too much therefore I need to focus on beauty and fashion to keep my brain still in the "statisticly normal person" area. Za dużo pracuję, dlatego też potrzebuję skupić się na modzie i pięknie tego świata, by mój mózg nadal znajdował się w zakresie "statystycznie normalna osoba" :)

Pink mustard 2012 – różowa musztarda…myślałam, że niejadalna, a jednak…


Pink Mustard – takie połączenie wydawało mi się kiedyś niemożliwe, nieładne i wbrew jakimkolwiek zasadom. A jednak… w tym roku pojawiło się: np. płaszcz z wybiegu Jill Sander Ready to Wear Fall Winter 2012, na wybiegu ubranie nr 2. Pokaz można zobaczyć na www.nowfashion.com.

Przy robieniu tego zdjęcia kwiat nie ucierpiał. Nim włożyłam go do musztardy, owinęłam łodyżkę folią ;o). Musztarda też nie ucierpiała.

Wracając do kolorów, jest coś łagodnego, a zarazem świeżego w takim zestawieniu.

Jeżeli dodatkowo masz ciemnobrązowe włosy albo lubisz nosić ciemnobrązowe torebki lub pasek i rękawiczki w takim kolorze – zestawienie ich z różem będzie bardzo eleganckie.

Poniżej wstawiłam zdjęcie świeczek w takich kolorach – musztardowy, ciemna czekolada i róż. Uważam, że takie zestawienie jest świetne! No… może jeszcze dodałabym akcent w intensywnym ale jasnofioletowym kolorze.

Czasami ten ciepły beż jest nazywany „camel” – kolor futra wielbłąda. Można mu pewnie nadać wiele nazw, mnie najbardziej kojarzy się właśnie z musztardą. A jak mam w wyobraźni musztardę, to łatwiej sobie robię inne skojarzenia. I tak musztardowy jako kolor podstawowy (beż) może być połączony np. z różowymi albo cytrynowymi rękawiczkami lub też można dodać cieniutkie lamówki wokół szyi i rękawów w jasnopomarańczowm kolorze.

O beżu i innych kolorach podstawowych jeszcze będę pisała dużo.

A poniżej musztardowo-różowe zdjęcia.

Najwięcej frajdy sprawiło mi kupienie jedwabiu w różowe groszki. Jeszcze nie wiem jaką sukienkę/bluzkę/spódnicę z niego uszyję. Śliczny wzór, śliczny materiał i aby nie przesadzić trzeba wybrać prosty krój. I tak od 1,5 roku się zastanawiam jaki🙂. Jakieś sugestie? Poproszę ;o).

A satyna (to zdjęcie na końcu) jest także doskonałym materiałem, nabytym rok temu a jakże (tak, ja naprawdę dużo kupuję takich rzeczy). W zależności czy się zdecyduje na stronę błyszczącą czy matową, daje wrażenie innego koloru. No i też na inną okazję się nadaje: albo na wieczór albo na codzień. Myślę o uszyciu z niej tuniki do kolan z tasiemką w pasie. Spódnica byłaby musztardowa i matowa a góra różowa, ale lśniąca. Chcę aby była luźna i wygodna, ale też żeby wyglądała jak sukienka (a nie jak worek, pardons) … lecz nie jestem jeszcze przekonana do tego pomysłu ;o). I znowu – sugestie mile widziane!

Officiella

2 comments on “Pink mustard 2012 – różowa musztarda…myślałam, że niejadalna, a jednak…

  1. Cukinia
    30/10/2012

    tunika – jestem na tak. pomysł świetny! już mam wizualizacje…

    • Officiella
      30/10/2012

      oj, to ja chciałabym tę wizualizację zobaczyć! o to teraz będę o tym myśleć ;o)

No i co o tym myślisz? Dodaj komentarz, możesz zignorować pole z adresem emailowym. Komentarz Twój najpierw trafi do moderacji (więc go od razu nie zobaczysz)

Information

This entry was posted on 28/10/2012 by in FASHION and tagged , , , , , .

Blog Stats

  • 14,286 hits

Blogs I Follow

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Dołącz do 43 obserwujących.

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

Pollock of Light

Twitter: @lluisbusse

Outlook in Life

... and it is ever changing

Live2EatEat2Live Blog

To document our relationship with food.

Mind's Seat

Set your mind on the things above

The top 10 of Anything and Everything!!!

The top 10 of just about anything everything, from cakes to cats and dogs to caravans. Always a laugh, always worth seeing.

Szrot

“The old dreams were good dreams; they didn't work out but I'm glad I had them.”

The Redneck Rosarian

America's Favorite Rose Gardener

Brad Mcdonald

Professional Footballer

ice cream magazine

................... for lovers of ice cream. Your free on line magazine for sweet frozen treats. Recipes, inspiration, artisanal ideas for your delectation.

The Flexi Foodie

Low-fat, plant-based, whole foods, yummy recipes & healthy living tips

