Officiella

OFFICIELLA – I work too much therefore I need to focus on beauty and fashion to keep my brain still in the "statisticly normal person" area. Za dużo pracuję, dlatego też potrzebuję skupić się na modzie i pięknie tego świata, by mój mózg nadal znajdował się w zakresie "statystycznie normalna osoba" :)

Grzywka z dynastii Ming, czyli kobalt i oberżyna


Stawszy dziś po kawę nie spodziewałam się takiego szczęścia.

Mam swoją torbę w ręce, mocuję się z jej zamkiem coby włożyć i kartę płatniczą i kartę do kawy i ogólnie rozmyślam nad taką ważką sprawą jak wzorek mleka na latte, na które czekam. Rozglądam się dodatkowo za ciastkiem (i niezdrowe, czekoladowe, ale… jestem po śniadaniu więc w zasadzie wolno mi).

Patrzę w prawo (w kierunku rzeczonego ciasteczka) i nagle miga mi grzywka w kolorze kobaltu, wymieszana z fioletem (oberżyną vel bakłażanem). Od razu wypalam „bardzo mi się podoba Pani fryzura!”, bo jest co podziwiać. Wymieniamy uśmiechy.

Stoję już po odbiór kawy i … efekt jest taki, że mogę zaprezentować tę piękną grzywkę i jej piękną Właścicielkę.

Efekt uzyskany w zakładzie fryzjerskim, fachową ręką dobrane barwy, co widać. Czytałam, iż przez kilkanaście wieków kobalt, a w zasadzie jego sole (jeżeli czegoś nie pomyliłam), był stosowany przy wybarwianiu … chińskiej porcelany ze słynnej Dynastii Ming! To piękny kolor i ładnie podkreśla kolor skóry jak widać!

Mnie się podoba barrrrrdzo!

I jaka fajna odważna dziewczyna, bo niebieskie grzywki nie są częste, nieprawdaż, a tu jaki efekt ładny! I jak ja Jej serdecznie dziękuję za pozowanie!

Officiella

Officiella - oberzyna i kobalt 02

Officiella – oberzyna i kobalt 02

Officiella - oberzyna i kobalt 03
Officiella – oberzyna i kobalt 03

No i co o tym myślisz? Dodaj komentarz, możesz zignorować pole z adresem emailowym. Komentarz Twój najpierw trafi do moderacji (więc go od razu nie zobaczysz)

Information

This entry was posted on 13/11/2012 by in FASHION and tagged , , , , , , , , , .

Blog Stats

  • 14,286 hits

Blogs I Follow

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Dołącz do 43 obserwujących.

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

Pollock of Light

Twitter: @lluisbusse

Outlook in Life

... and it is ever changing

Live2EatEat2Live Blog

To document our relationship with food.

Mind's Seat

Set your mind on the things above

The top 10 of Anything and Everything!!!

The top 10 of just about anything everything, from cakes to cats and dogs to caravans. Always a laugh, always worth seeing.

Szrot

“The old dreams were good dreams; they didn't work out but I'm glad I had them.”

The Redneck Rosarian

America's Favorite Rose Gardener

Brad Mcdonald

Professional Footballer

ice cream magazine

................... for lovers of ice cream. Your free on line magazine for sweet frozen treats. Recipes, inspiration, artisanal ideas for your delectation.

The Flexi Foodie

Low-fat, plant-based, whole foods, yummy recipes & healthy living tips

