Gładko z przedziałkiem – Hairstyle Ralph Lauren – cz 4


To jakieś uzależnienie – znowu narysowałam fryzurę z przedziałkiem, gładką. Tym razem podpatrzone u Ralpha Lauren.

Zasada ta sama – włosy znad czoła zaczesane przy uszach i dalej do tyłu w kucyk. Łatwe i modne.

_ _ _ _ _ _

It must be a kind of an addiction – I have drawn again very similar haistyle as in the previous posts – ponytail with hair close to the skin (and ears). This one I saw on Ralph Lauren runaway.

The same rule as before – take your fringe, brush your hair back  in such a way that it will go close to your ears and then do a nice ponytail. Easy and fashionable.

Officiella

 

Officiella - Fryzury 2013 gladko - Ralph Lauren
Officiella – Fryzury 2013 gladko – Ralph Lauren
3 thoughts on “Gładko z przedziałkiem – Hairstyle Ralph Lauren – cz 4

Add yours

    1. ;o) nom, rozpracowałam ją punkt po punkcie. i… naprawdę fajnie wygląda, gdy się tak przy uchu zaczesze, choć grzywka winna przynajmniej tam sięgać, czyli musi być troszkę dłuższa. A tak przy okazji, ale Ty masz fajnego tego bloga!!! Tak się rozczytałam,j mnóstwo tych informacji. Nie wiedziałam że sa zloty blogerów ;o) no ale „działam” za krótko ;o).

      Polubienie

      1. ja ostatnio zakochałam się w koczkach, można kupić takie wypełniacze wyglądające jak gruba gumka i wyczarować dzięki nim całkiem niezłą fryzurkę nawet przy niezbyt długich czy grubych włosach! dzięki za miłe słowa dotyczące bloga, ja Twojego też czytam z wielką przyjemnością! na pewno będę do Ciebie często zaglądać. zapraszam również do siebie – dziś opublikowałam nowy wpis o „Thanksgiving Day” 🙂

        Polubienie

Zostaw swój komentarz! Please leave your comment here!

Blog na WordPress.com.

Up ↑

Dermatolog dla Afryki

Anna Chałupczak- Winiarska

serce bije mnie po głowie

Silna Emocja o uczuciach do...

refleksjeniesymetryczne.com

silva rerum - osobista podróż poprzez kulturę, religię, feminizm i ciemniejszą stronę świata

Jessica Bakkers

Creative & Freelance Writer

WHO IS CRAZY

Stash Pruszynski's blog

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

Pollock of Light

Twitter: @lluisbusse

Outlook in Life

... and it is ever changing

Live2EatEat2Live Blog

We eat. We cook, We try try. We Laugh. We explore. We learn. We nom. And yum. :)

Mind's Seat

Set your mind on the things above

Top 10 of Anything and Everything!!!

Animals, Gift Ideas, Travel, Books, Recycling Ideas and Many, Many More

