Officiella

OFFICIELLA – I work too much therefore I need to focus on beauty and fashion to keep my brain still in the "statisticly normal person" area. Za dużo pracuję, dlatego też potrzebuję skupić się na modzie i pięknie tego świata, by mój mózg nadal znajdował się w zakresie "statystycznie normalna osoba" :)

Tadam! z guzikami :o). Ta-dah! with buttons!


Szyłam przyszywałam a potem chciałam zrobić zdjecia, ale nie było ani jednego dnia ze słońcem. A dziś jest! Oto efekt :o).

Officiella

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

11 comments on “Tadam! z guzikami :o). Ta-dah! with buttons!

  1. Anonim
    11/09/2013

    W pełnym słońcu to chyba akurat kiepski pomysł o ile nie ma się mozliwości spłaszczenia światła, natomiast światło żółte spokojnie można skorygować w postprodukcji – większość aparatów ma również możliwość wyboru balansu bieli, a i niejednokrotnie edycji nasycenia światła żarowego.

    • Basiati
      11/09/2013

      to nawet nie było pełne słońce niestety. to była krótka kuchnia (3m), wieczór, zima, ze światłem z żółtej świetłowki osram, która dawała niedużo światła. I żeby było radośniej nie zrobiłam ich w rawach, stąd przy moich umiejętnościach zmiana balansu bieli nie była możliwa. A kilka innych zdjęć to było światło boczne z okna i się ustawiałam tak, że miałam to światło w plecy i ono padało na manekin… ja się chorobcia tak mordować będę długo, aż w końcu nabędę lampy, ktore będę mogła ustawić i oświetlić co chcę ;o). bardzo dziękuję za fachowy komentarz!

  2. Kasia
    22/01/2013

    Cudnie! Warto bylo czekac🙂

    • Officiella
      22/01/2013

      yhhhh… dziękuję :o). A jak jeszcze uda mi się to na kogoś wciągnąć aby zrobić zdjęcie gdy sweterek na kimś leży i złapać go gdzieś w pełnym słońcu…heh… jeszcze kogoś capnę :o)

      • Kasia
        22/01/2013

        a siebie…w lustrze?🙂

      • Officiella
        22/01/2013

        w przedpokoju mam lustro i tam jest żarówka.. żółta i wszystko dzięki temu jest żłóte… to samo w łazience… heh.. muszę kogoś zdybać :o). Kombinuję :o)

      • Kasia
        22/01/2013

        no to problem. Wygląda na to że bez modelki lub też paparazzi ani rusz🙂

      • Officiella
        22/01/2013

        tak! paparazzi skubani nie chcą mnie ganiać, a modelki chcą nimi być tylko albo ja jestem chora, albo zdjęciu brak światła dziennego (znaczy słońca nie było) albo… heh… studiują w weekendy albo wyjeżdżają mi do Krakowa :o(, ale! ale… mam jeszcze dwie kobitki na oku i kto wie kto wie :o)

      • Kasia
        22/01/2013

        to łap je póki są bo jak pójdą w ślady tych innych uciekinerów i ja tu uschnę od tego czekania🙂
        Pozdarwiam i spokojnej nocy!

      • Officiella
        22/01/2013

        :o) dobrej nocy ;o)

      • Officiella
        22/01/2013

        :o) spokojnej nocy Tobie też :O)))

No i co o tym myślisz? Dodaj komentarz, możesz zignorować pole z adresem emailowym. Komentarz Twój najpierw trafi do moderacji (więc go od razu nie zobaczysz)

Information

This entry was posted on 19/01/2013 by in FASHION and tagged , , , , , , , .

Blog Stats

  • 14,286 hits

Blogs I Follow

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Dołącz do 43 obserwujących.

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

Pollock of Light

Twitter: @lluisbusse

Outlook in Life

... and it is ever changing

Live2EatEat2Live Blog

To document our relationship with food.

Mind's Seat

Set your mind on the things above

The top 10 of Anything and Everything!!!

The top 10 of just about anything everything, from cakes to cats and dogs to caravans. Always a laugh, always worth seeing.

Szrot

“The old dreams were good dreams; they didn't work out but I'm glad I had them.”

The Redneck Rosarian

America's Favorite Rose Gardener

Brad Mcdonald

Professional Footballer

ice cream magazine

................... for lovers of ice cream. Your free on line magazine for sweet frozen treats. Recipes, inspiration, artisanal ideas for your delectation.

The Flexi Foodie

Low-fat, plant-based, whole foods, yummy recipes & healthy living tips

